cropped-mr
ورود و ثبت نام
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در آقای طراحی شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت آقای طراحی و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

درآمد از روبیکا [0 تا 100 پول سازی]

آموزش افزایش درآمد روبیکا امروزه کاری راحت و در دسترس همگان می باشدکه صفر تا صد روبیکا را در اختیار شما قرار می دهد. برای مدتی سرویس درآمدزایی روبیکا به حالت تعلیق درآمد، اما با ایجاد تغییراتی بنیادین در پیکره خود، این شرکت سرویس خود را دوباره برای استفاده تولیدکنندگان محتوا در دسترس قرار داده است. جالب اینکه برای شرکت در این طرح درآمدزایی، هیچ پیش‌نیازی به جز داشتن یک حساب کاربری در روبینو یا یک کانال در روبیکا لازم نیست و تنها با داشتن یک حساب کاربری، می توانید درآمد کسب کنید. این برخلاف سرویس‌های درآمدزایی دیگری مانند یوتیوب و آپارات است که برای استفاده از آن‌ها نیاز به طی کردن مراحلی بیشتر دارید. به این ترتیب، روبیکا راه را برای تولیدکنندگان محتوا بسیار آسان کرده است.
قیمت : 190,000 تومان

روبیکا یکی از اپلیکیشن‌های ایرانی است که تلاش کرده با ایجاد فضای کاربری ساده و جالب برخی نیازهای کاربرانش را برطرف کند. کاربران روبیکا در این اپلیکیشن می‌توانند از امکانات و قابلیت‌هایی مثل تماشای فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی، تولید محتوا و مشاهده محتوای دیگران، خرید آنلاین کتاب، پرداخت قبوض، مشارکت در فعالیت‌های نیکوکارانه و برقراری تماس صوتی بهرمند شوند. فضایی که روبیکا برای کاربرانش ایجاد کرده شباهت‌های زیادی به سایر فضاهایی دارد که کاربران اینترنت پیش از روبیکا با آن‌ها آشنایی داشتند. سیستم پیام‌رسان اپلیکیشن روبیکا شباهت‌های زیادی به پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و تلگرام دارد، بخش روبینو نیز یک کپی ساده از فضای اینستاگرام است. با این حال روبیکا تا اینجا حدود ۳ میلیون کاربر دارد و افراد زیادی به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند از این اپلیکیشن استفاده کنند. تعداد نسبتا بالای کاربران این اپلیکیشن باعث شده امکان کسب درآمد از روبیکا برای کاربران آن فراهم شود.

روش کسب درآمد از روبیکا همان روشی است که این روزها خیلی از افراد از آن برای بازدهی مالی از حضور خود در فضای اینترنت استفاده می‌کنند. درحقیقت کاربران روبیکا می‌توانند از زمانی که صرف حضور در این اپلیکیشن و استفاده از امکانات آن می‌کنند به کسب درآمد نیز بپردازند. گرچه درآمد حاصل از فعالیت در روبیکا نمی‌تواند مبلغ چندان قابل توجهی باشد اما با صرف زمان و تولید محتواهای خوب و باکیفیت می‌توان به آن به چشم یک منبع درآمد جانبی نگاه کرد. 

میزان درآمد از روبیکا به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که میزان درآمد روبیکا چقدر است، باید ابتدا به این موضوع بپردازیم که اساساً میزان درآمد از روبیکا به چه عواملی بستگی دارد؟ در ادامه به کلیه عواملی که روی میزان درآمد از روبیکا تأثیر می‌گذارند، اشاره شده است:

  • میزان ترافیک مصرفی کاربر در کانال شما: هر چقدر کاربر، اینترنت بیشتری برای بازدید از محتوای کانال شما یا دانلود این محتواها صرف کند، درآمد شما از روبیکا بیشتر می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید که روبیکا به ازای ترافیک مصرفی و بازدیدها، چقدر پول به کاربران می‌دهد، می‌توانید مقاله روبیکا به ازای هر بازدید چقدر پول میدهد (لینک دهید لطفاً) را مطالعه کنید.
  • نوع محتوای که منتشر می‌کنید: نوع محتوایی که در کانال منتشر می‌کنید، روی میزان درآمد شما تأثیر دارد. قاعدتاً محتوای ویدیویی، ترافیک بیشتری از مخاطب را مصرف می‌کند و درآمدش هم برای شما بیشتر است.
  • تعداد بازدید از محتوای کانال و پیج روبینو: قاعدتاً تعداد بازدید از محتوای کانال و پیج روبینو در میزان درآمد افراد از این رسانه‌ها تأثیرگذار است.
  • تعداد ممبرهای کانال و تعداد فالوورهای پیج روبینو: هر چه تعداد دنبال‌کنندگان پیج روبینو بیشتر باشد، بازدید از محتوای پیج بیشتر می‌شود و درآمد بیشتر به ما تعلق می‌گیرد. این موضوع در مورد کانال هم وجود دارد و به همین دلیل است که باید برای افزایش تعداد ممبرهای کانال تلاش کنیم.

ویدئوی آموزش

مقدمه
خصوصی

این بخش خصوصی می باشد، جهت دسترسی کامل به دروس این دوره باید این محصول را خریداری نمایید.

جلسه اول
خصوصی

این بخش خصوصی می باشد، جهت دسترسی کامل به دروس این دوره باید این محصول را خریداری نمایید.

جلسه دوم
خصوصی

این بخش خصوصی می باشد، جهت دسترسی کامل به دروس این دوره باید این محصول را خریداری نمایید.

جلسه سوم
خصوصی

این بخش خصوصی می باشد، جهت دسترسی کامل به دروس این دوره باید این محصول را خریداری نمایید.

جلسه چهارم
خصوصی

این بخش خصوصی می باشد، جهت دسترسی کامل به دروس این دوره باید این محصول را خریداری نمایید.
مــــــــــدرس دوره
course Teacher
مدرس دوره
حسین اشراقی
نظــرات کـاربـــران
user Comments
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
آموزش هـای مرتبط
related courses
دسته بندی اصلی
درآمد سوشیال مدیا
تعداد دانشجو
150
100% دوره آموزشی تکمیل شده است
قیمت دوره
190,000 تومان
بازخورد
0 از 0 بازخورد
تاریخ انتشار
7 تیر 1403
تاریخ بروزرسانی
28 مرداد 1403