ورود و ثبت نام
ورود | ثبت نام
captcha
با ورود و یا ثبت نام در آقای طراحی شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت آقای طراحی و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

1 راه سریع افزایش فروش سایت

1 راه سریع افزایش فروش سایت

تنها راهی که سریع می تونید از اون افزایش فروش داشته باشید رو قراره بهتون آموزش بدم برای اینکه بتونید از سایت بفروشید قبل هر چیزی باید درگاه پرداخت برای سایت خود گرفته باشید.مراحل رو بصورت گام به گام بهتون توضیح میدم پس اول بهتونی میگم که چطور و از چه جاهایی می تونید در گاه پرداخت بگیرید . با من تا ادامه مقاله باشید و این آموزش رو از دست ندین.

آموزش گرفتن درگاه پرداخت برای سایت

از کدوم سایت در گاه پرداخت بگیریم؟

پرداخت‌ یار زیبال: لینک آموزش

درگاه پرداخت زرین‌پال : ثبت نام 

درگاه پرداخت نکست پی: ثبت نام

از این سایت های بالا به راحتی می تونید درگاه پرداخت سایت خودتون رو بگیرید و قبل آن نیاز دارید که نماد اعتماد خودتون رو بگیرید چون باید برای ثبت درگاه پرداخت حتما نما اعتماد داشته باشید البته از سایت هایی که در بالا معرفی کردم سایت زرین پال با دریافت هزینه ای اینکار رو براتون انجام میدن.

آموزش گرفتن نماد اعتماد

همان‌گونه که مستحضرید سامانه جدید سامانه نماد تجارت الکترونیکی در مهرماه سال 1402 رونمایی شد و مانند هر سامانه‌ای در ابتدای راه‌اندازی به دلیل تغییر فرآیندها، افزایش اتصالات بیرونی به دیگر سامانه‌ها و تبدیل داده‌های سال‌های گذشته با مشکلات متعددی مواجه بود که سبب اختلاتی در انجام درخواست‌های طیف وسیع مخاطبان این سامانه گردید.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در یک اقدام بی‌سابقه و در راستای بهبود خدمت رسانی به متقاضیان محترم نماد تجارت الکترونیکی، طی تلاشی شبانه روزی با بهره‌گیری از تجارب گذشته اقدام به بازنویسی مجدد سامانه فعلی نموده است و در این بازنویسی رفع اشکالات فرآیندها و بهبود تجربه کاربری را سرلوحه کار خود قرار داده است. نسخه آزمایشی این سامانه هم‌اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است و کسب‌وکارهای محترم می‌توانند از طریق این سامانه اقدام به دریافت اینماد کنند.

خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خود را درخصوص نسخه آزمایشی سامانه اینماد از طریق ارسال تیکت به این مرکز منعکس نمایید.

از لینک ذیل می تونید ثبت نام کنید

لینک ثبت نام

راهنمای تصویری دریافت اینماد

 

1) شماره همراه و کد امنیتی را مطابق تصویر وارد کنید.

نکته: دقت کنید که شماره موبایل به نام صاحب سایت و متقاضی دریافت اینماد باشد.

 

مرحله اول اینماد

 

2) در مرحله بعد یک کد امنیتی به شماره همراه شما ارسال می‌شود. این کد را وارد کنید تا به صورت خودکار به پنل کاربری اینماد هدایت شوید.

 

مرحله دوم گرفتن اینماد

 

نکته: در زمان ثبت نام و دریافت اینماد باید سایت فروشگاهی خودتان را راه اندازی کرده باشید. چرا که در مراحل اولیه ثبت نام از شما نام دامنه و اطلاعات سایت را می‌خواهد.

 

3) داشبورد سایت اینماد

پس از انتخاب گزینه ورود، به طور خودکار وارد داشبورد سایت اینماد می‌شوید. حالا حالاها با این صفحه کار دارید!

 

1- از بخش داشبورد گزینه «ایجاد کسب و کار جدید» را بزنید تا مراحل دریافت اینماد شروع شود.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

2- در مرحله اول اطلاعات هویتی شما بر اساس کدملی و شماره همراه به صورت خودکار وارد می‌شود.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

3- در این مرحله باید اطلاعات کسب و کار خودتان را وارد کنید.

  • حالت‌های کسب و کار شما در سه دسته بدون فرایند فروش اینترنتی، کسب و کار خرد و اینماد معمولی قرار می‌گیرد. یکی را انتخاب و گزینه ثبت را بزنید.
  • آدرس دامنه سایت خودتان را وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید.
  • نام فارسی و لاتین کسب و کار خودتان را بنویسید و گزینه ثبت را بزنید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

4- حالا باید برای تأییدیه دسترسی فنی به دامنه یکی از این 4 گزینه را انتخاب کنید.

  • ارسال کد به ایمیل دامنه و تأیید کد
  • بارگذاری فایل در سرور
  • افزودن متاتگ در صفحه اصلی وب سایت
  • تغییر عنوان صفحه سایت به صورت موقت

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

 

بعد از تأیید احراز دسترسی فنی سایت، می‌توانید به مرحله بعد بروید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

 

5- در مرحله قانونمدی کسب و کار عنوان رشته فعالیت مرتبط با کسب و کارتان را انتخاب کنید و گزینه ثبت را بزنید. سپس نحوه فروش رشته فعالیت را از بین سه گزینه انتخاب کنید:

  • فروش مستقیم
  • فروش غیرمستقیم
  • فروش مستقیم و غیر مستقیم

 

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

گزینه افزودن را بزنید تا در صورتی که رشته فعالیت نیاز به اخذ مجوز داشت، مجوز مورد نیاز برایتان نمایش داده شود. در صورتی که رشته فعالیت نیازمند مجوز نباشد، کلمه “بدون نیاز به مجوز” در جدول نوشته شده و نیازی به بارگذاری مجوز در این حالت وجود ندارد.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

6- در مرحله اطلاعات تماس باید به ترتیب احراز هویت پست الکترونیکی،‌ تلفن ثابت و نشانی خودتان را انجام دهید.

  • آدرس پست الکترونیکی را وارد کرده و بعد از زدن گزینه «ثبت» کد ارسال شده به ایمیل را وارد کنید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

  • شماره تلفن ثابت خود را وارد کنید و یکی از روش‌های احراز هویت تلفنی را انتخاب کنید. مثلاً در روش دوم با شماره تماس داده شده توسط سامانه تماس بگیرید اجازه دهید حداقل دوبار بوق آزاد به صدا دربیاید و سپس تماس را قطع کنید. شماره شما در سامانه ثبت می‌شود و می‌توانید گزینه “تماس گرفتم بررسی کن” را انتخاب کنید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

  • کد پستی خودتان را وارد کنید تا آدرس نشانی به صورت خودکار از طریق اداره پست استعلام گرفته شود. سپس موقعیت مکانی را از روی نقشه انتخاب کنید.
  • اگر اینماد معمولی را انتخاب کرده باشید، باید احراز هویت پستی نیز انجام دهید. دکمه «درخواست شناسه یکتای احراز نشانی» انتخاب و با انتقال به درگاه شرکت ملی پست، هزینه‌ای در حدود 17 هزار تومان پرداخت کنید. این هزینه جهت ارسال یک بسته پستی حاوی دو کد برای تأیید اطلاعات مکانی شما است. این بسته پستی باید تحویل خود شما یا یکی از بستگان درجه یک شود، پس بهتر است آدرس معتبری وارد کنید و در چند روز آینده در دسترس باشید.
  • در آخر برای اطلاعات تکمیلی ساعات پاسخگویی خودتان در روزهای کاری را انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

7- اگر تمامی اطلاعات کسب و کار شما تأیید شد،  متن تعهدنامه را مطالعه کرده و در آخر تیک گزینه «اطلاعات تعهدنامه را به صورت کامل مطالعه کرده‌ام و با آگاهی کامل مفاد آن را می‌پذیرم.» را بزنید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

8- در بخش پرداخت تعرفه باید مبلغ 175 هزار تومان را برای دریافت اینماد به مدت 2 سال پرداخت کنید. طبقه توضیحات، کسب وکارهای خرد (اینماد بدون ستاره) باید 50 هزار تومان در سال اول و 125 هزار تومان در سال دوم پرداخت کنند. (این مبلغ مربوط به خرداد ماه سال 1403 است)

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

9- در مرحله آخر توضیحات نوع اینماد (مثلاً اینماد یک ستاره) به همراه لینک اینماد و کد رهگیری مالیاتی برای شما نمایش داده می‌شود.  باید کد اینماد را در وب سایت قرار دهید تا لوگو اینماد برایتان نمایش داده شود.

البته برای کپی لوگوی اینماد به صورت صحیح باید دو مرحله را انجام دهید. اول باید گزینه “کپی لینک لوگو اینماد” را بزنید.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

سپس در پاپ آپ باز شده دکمه “کپی لینک لوگو اینماد” را انتخاب کنید. لینک این بخش بدون استایل خاص کپی شده و در سایت شما به درستی نمایش داده می‌شود.

 

افزایش فروش از طریق سایت

 

نکته: کد رهگیری مالیاتی برای دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی ضروری است.

مهم‌ترین مسائل بعد از دریافت نماد اعتماد الکترونیکی

مراحل دریافت اینماد به صورت غیر حضوری است. حالا کاربران در زمان درخواست اینماد با چالش‌ها و سؤالاتی درگیر می‌شوند که احتمالاً شما هم به این قبیل سؤالات بربخورید. پس این قسمت را بادقت مطالعه کنید.

میانگین زمان دریافت اینماد چقدر است؟

در صورتی که ظرف مدت زمان تعیین شده اطلاعاتی مثل تأییدیه آدرس پستی و شماره تماس را دریافت کرده باشید؛ طی 7 تا 10 روز اینماد دریافت می‌کنید.

هزینه گرفتن اینماد چقدر است؟

تا همین چند وقت پیش، هزینه گرفتن اینماد چیزی حدود 40 هزار تومان (فقط برای ارائه خدمات پستی) بود؛ اما به تازگی علاوه بر هزینه‌ پستی (17 هزار تومان برای ارسال مرسوله)، باید مبلغ 175 هزار تومان هم پرداخت کنید. البته کسب و کارهای خرد باید 50 هزار تومان در سال اول و 125 هزار تومان در سال دوم پرداخت کنند.

افزایش فروش از طریق سایت

 

بعد از انجام مراحل بالا میریم سر اصل مطلب یعنی افزایش فروش سایت با راهی که من میگم این راه چیه؟ ترب بله سایت رو به ترب وصل کنید تا از فروش لذت ببرید حالا چطوری به ترب وصل کنید در مراحل زیر بهتون می

میگم .

آموزش تصویری اتصال به ترب

 

نحوه ثبت نام در سایت ترب و ثبت فروشگاه در ترب

ثبت نام در ترب به عنوان فروشنده بسیار ساده است. برای فروشنده شدن در ترب تنها کافی است که یک سایت فروشگاه اینترنتی با اینماد داشته باشید. در این بخش به صورت گام به گام، نحوه ثبت فروشگاه در ترب را به شما آموزش خواهیم داد.

1- ابتدا وارد وب‌سایت ترب به آدرس https://torob.com/ شوید.

2- سپس از منوی پایین، روی گزینه «ثبت نام فروشگاه‌ها» در ترب کلیک نمایید.

ثبت نام در ترب

اکنون شما وارد پنل ترب شده‌اید. در پنل ترب، در این صفحه می توانید در مورد فرایند اضافه شدن فروشگاهتان به ترب، آمارهای مربوط به تعداد کاربران، میزان خرید و تعداد فروشگاه های فعال ترب و همچنین مزیت هایی که ثبت نام در ترب می‌تواند برای شما داشته باشد اطلاعاتی کسب کنید.

3- به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از ثبت نام فروشگاه اینترنتی در ترب ، شرایط همکاری ، تعرفه خدمات و سوالات متداول را مطالعه بفرمایید تا دیدی درست نسبت به ترب و نحوه کار ترب داشته باشید.

پس از مطالعه این بخش‌ها، روی یکی از دکمه‌های «ثبت فروشگاه» کلیک کنید.

نحوه ثبت نام در ترب

اکنون باید صفحه زیر برای شما باز بشود.

ثبت نام در سایت ترب

از این‌جا به بعد، مراحل ثبت نام فروشگاه در ترب به صورت جدی آغاز می‌شود.

4- شما در ابتدا باید شماره تلفن همراه خود را برای دریافت اعلانات پیامکی در بخش «شماره موبایل» وارد نمایید و روی گزینه «دریافت کد تایید» کلیک نمایید.

پس از کلیک روی «دریافت کد تایید» یک کد چندرقمی برای شما ارسال می‌شود که 5 دقیقه زمان دارید آن را ثبت و تایید کنید.

فعالسازی ثبت نام در ترب

5- سپس نام خانوادگی خود یا کسی را که قرار است به پنل فروشگاهی در ترب دسترسی داشته باشد، در زیر بخش «نام خانوادگی رابط فروشگاه» وارد نمایید. این شماره و نام تنها در اختیار ترب قرار دارد و برای ارتباطات آتی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربران به آن دسترسی نخواهند داشت.

6- توجه داشته باشید که وب‌سایت ترب تنها با فروشگاه‌هایی می‌تواند همکاری کند که وب‌سایت فروشگاهی داشته باشند. از این رو، همکاری با فروشگاه‌های تلگرامی و اینستاگرامی، ممکن نیست. اما جای نگرانی نیست؛ پس از انتخاب پاسخ «خیر» به سوال «آیا سایت برای فروش اینترنتی دارید؟»، در سمت چپ، نواری از بهترین سرویس‌های فروشگاه‌ساز به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید از بین آن‌ها، میزبان وب‌سایت فروشگاه آنلاین خود را انتخاب نمایید و در کوتاه‌ترین زمان فروشگاه اینترنتی خود را داشته باشید. همچنین می‌توانید از راهنمای ما برای نحوه انتخاب بهترین سرویس فروشگاه ساز استفاده کنید.

در صورتی که برای فروشگاه خود، نماد اعتماد الکترونیک را دریافت نکرده باشید، درخواست ثبت نام شما در ترب، به صورت خودکار، رد خواهد شد. البته سرویس ترب بطور منظم سایت هایی را که قبلا بدون نماد ثبت نام کرده بودند را بررسی میکند و بعد از دریافت نماد پیامک تایید سایت برای شما می آید.

ثبت فروشگاه در سایت ترب

8- حال نوبت آن است که اطلاعات فروشگاه را وارد نمایید. در زیر بخش «نام فروشگاه»، اسم فروشگاه خود را برای ثبت نام در ترب بنویسید. سپس آدرس اینترنتی فروشگاه خود را بدون https و www به خلاصه‌ترین شکل ممکن بنویسید. (مثلا torob.com) سپس تعداد تقریبی کالاها و محصولات فروشگاه اینترنتی خود را وارد نمایید. نیاز نیست که خیلی دقیق، تمام محصولات خود را بشمارید و عدد آن را بنویسید. تنها یک عدد تخمینی، کافی خواهد بود.

9- در نهایت روی دکمه آبی‌رنگِ «ثبت فروشگاه» کلیک نمایید تا ثبت نام اولیه در ترب به اتمام برسد.

مشخصات فروشگاه سایت ترب

10- پس از زدن روی دکمه «ثبت فروشگاه» شما به پنل فروشگاهی ترب منتقل خواهید شد اما چون هنوز فروشگاهتان احراز صلاحیت نشده است، به هیچ‌یک از امکانات پنل دسترسی نخواهید داشت.

با این ده مرحله، شما ثبت‌نام اولیه خود را در ترب انجام داده‌اید. اما در بخش بعدی ثبت نام که بخش نهایی آن نیز است، به شما نحوه کار با پنل ترب و ثبت نام نهایی در سایت ترب را آموزش خواهیم داد.

ثبت نام نهایی در ترب

پس از این که ثبت نام اولیه را انجام دادید، تا حداکثر 48 ساعت، فروشگاه شما احراز صلاحیت و یا رد می‌شود و این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. همچنین برای اطلاع از وضعیت احراز صلاحیت فروشگاه خود، می‌توانید از صفحه اصلی پنل فروشندگان ترب، روی دکمه «ورود/ثبت نام» کلیک کنید و توسط شماره تلفن همراهی که پیش‌تر به کمک آن ثبت‌نام کرده بودید، وارد پنل فروشگاه‌های ترب شوید.

در ذیل، مراحل ادامه ثبت نام فروشگاه در سایت ترب (در صورتی که ثبت نام شما تایید شده باشد) را به شما آموزش خواهیم داد.

در نوار ابزار سمت راست، دو بخش اصلی را می‌بینید. در نوار ابزار اصلی، چهار گزینه «فروشگاه»، «ادغام»، «پشتیبانی» و «حساب من» در دسترس هستند. به صورت پیش‌فرض، پس از ورود به پنل ترب، وارد بخش فروشگاه می‌شویم. ادامه ثبت نام فروشگاه آنلاین در ترب ، در این بخش اتفاق می‌افتد.

پنل فروشگاه سایت ترب

1- ابتدا وارد بخش مشخصات فروشگاه شوید و لوگوی 512*512 پیکسلی فروشگاه را وارد کنید. در صورتی که برای بارگذاری لوگو به مشکلی برخوردید میتوانید تیکت بزنید. اطلاعاتی مثل استان، شهر و آدرس از روی نماد شما برداشته شده است و تنها در صورتی قابل تغییر است که این اطلاعات در سامانه نماد نیز تغییر داده شده باشد.

نحوه ثبت نام در سایت ترب

2- پس از به‌روزرسانی و تایید «مشخصات فروشگاه»، از منوی سمت راست وارد بخش «توضیحات فروشگاه» شوید. در این قسمت می‌توانید فروشگاه خود را با متن کوتاهی معرفی کنید، روش‌های پرداخت خود را بنویسید و شرایط ارسال و تست و مرجوع شدن کالاها را به مشتریان بالقوه خود توضیح دهید. پس از فعال شدن فروشگاه صفحه ای در ترب به نام فروشگاه ساخته می شود و این اطلاعات برای کاربران در آن صفحه نمایش داده می‌شود.

3- حالا نوبت آن است که برای اولین شارژ فروشگاه در ترب آماده شویم. پیش از شارژ پنل در ترب، از منوی سمت راست، وارد بخش «مشخصات فاکتور رسمی» شوید تا نحوه تعامل مالی خود با ترب را مشخص کنید و اگر می‌خواهید پس از شارژ حساب خود، یک فاکتور رسمی دریافت نمایید اطلاعات آن را تکمیل کنید. این برای کسب‌و‌کارهای بزرگتر که سلسله مراتب اداری و حسابداری دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

در این بخش، نوع کسب‌و‌کار خود را از بین گزینه‌های «حقیقی»،«حقوقی» یا فروشگاه کوچک انتخاب نمایید. ترب در هر صورت باید کلیه تراکنش های مالی خود را به دارایی ارائه دهد اما مطابق قانون اگر مبلغ پرداختی هر شارژ از یک میزان بالاتر نباشد، ترب می تواند این اطلاعات پرداختی را بصورت تجمیعی به دارایی ارائه کند و مشخصات خریدار مورد نیاز نخواهد بود؛ بنابراین اگر به هر دلیل نمی‌خواهید اطلاعات شما به دارایی ارائه شود گزینه فروشگاه کوچک را انتخاب کنید. در غیر این صورت، اگر نیاز به فاکتور رسمی دارید، بسته به نوع کسب‌و‌کار خود اگر شرکت حقوقی دارید گزینه حقوقی و اگر به صورت فرد حقیقی اما رسمی می‌خواهید همکاری داشته باشید گزینه حقیقی را انتخاب و اطلاعات آن را تکمیل کنید.

 

افزایش فروش

 

4- حال نوبت اولین شارژ حساب است. از منوی سمت راست، وارد بخش «صورت‌حساب‌ها» شوید. در بخش بالا، موجودی حسابتان به شما نمایش داده خواهد شد. اگر تازه می‌خواهید کارتان را با ترب شروع کنید، این موجودی، عدد 0 را نمایش خواهد داد.

ثبت نام در سایت ترب

5- سپس مقدار شارژ اولیه‌ای که می‌خواهید با آن کارتان را در ترب شروع کنید، انتخاب نمایید. برای انتخاب از بین شارژ ها محدودیتی وجود ندارد. برای مثال، می‌توانید از منوی کشویی، مبلغ 200 هزار تومان را انتخاب کنید.

شارژ حساب ترب و صورتحساب ترب

6- سپس روی دکمه پرداخت کلیک نمایید تا به درگاه پرداخت عضو شبکه شتاب، منتقل شوید. لازم است که اطلاعات کارت خود را به همراه داشته باشید و با کمک آن، فرایند پرداخت را تکمیل نمایید.

پس از اتمام موفقیت‌آمیز پرداخت، شما به پنل ترب بازخواهید گشت و پیغام پرداخت موفق مبلغ موردنظرتان را مشاهده خواهید کرد.

پیغام شارژ مستقیم سایت ترب

7- پس از اولین شارژ حساب شما در ترب، وقتی که به پنل بازگردید، میزان موجودی شما افزایش خواهد داشت. سپس پیغامی به شما نمایش داده خواهد شد که از شما لینک یک محصول موجود، یک محصول ناموجود و یک محصول با تخفیف را می‌گیرد. این سه لینک، برای بخش پشتیبانی ترب جهت ساخت ربات ارسال می‌شوند و شما رسما وارد مرحله ثبت آگهی در ترب برای محصولات و کالاهای فروشگاه اینترنتی خود خواهید شد.

ربات ترب

از هفت تا ده روز طول می‌کشد که تمام محصولات شما به صورت خودکار و توسط ربات به ترب اضافه شوند. پس از این مرحله، محصولات شما در ترب نمایش داده خواهند شد و فرایند دریافت ورودی شما آغاز می‌گردد.

آموزش ویدئویی اتصال سایت به ترب

 

در این مقاله یاد گرفتید که چطور فروش سایت خودتون رو افزایش بدین یعنی با اتصال به سایت ترب و داشتن درگاه اینترنتی و اینماد اگر نتوانستید مراحل بالا انجام دهید کارشناسان ما برایتان اینکار را با کمترین قیمت انجام خواهند داد برای انجام دادن پروژه توسط آقای طراحی می توانید از طریق فرم ذیل اقدام کنید.

نام و نام خانوادگی(ضروری)
درباره نویسنــده
نویسنده
ahmad_ah
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
مطالب مرتبـــط

محصولات جدید

جستجو کنید ...